DASAR PENAFIAN


PSS SK Hj Hussin Dol tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperoleh daripada blog ini .

Tuesday 28 June 2011

KNOWLEDGE DISCOVERY SPELLING COMPETITION KMY LEVEL , 2011



    Pada 28 Jun , 2011 bertempat di Dewan Sekolah SKHHD  jam 8.00 pagi,  telah berlangsung suatu acara pertandingan mengeja perkataan di dalam Bahasa Inggeris Peringkat KMY.Majlis telah dirasmikan oleh Tuan Haji Mohd Salim bin Shahbudin ,Penyelia Ko-kurikulum daerah KMY .Sebanyak  8 buah PKG yang diwakili oleh 24 peserta kesemuanya telah mengambil bahagian di dalam pertandingan ini. Pertandingan telah berjalan dengan lancar   sehingga jam 11.00 pagi. Majlis penyampaian hadiah berlangsung selepas itu di mana 3 orang peserta telah terpilih untuk mewakili KMY ke peringkat negeri Kedah yang akan diadakan di SK Sungai Tiang pada 11 Julai,2011.Mereka terdiri dari Aina Aqilah dari SK Haji Hussin Dol sebagai johan, Perry Cheong Park Yi dari SJKC Sin Min B ,naib johan dan Isyhraff Marwan bin Ishak dari SK Seri Gedung,tempat ketiga.



3 orang juri dari SK Singkir,SK Taman Ria dan SK Guar Chempedak


Seorang peserta sedang menjawab soalan.Kelihatan di belakang,para peserta sedang menunggu giliran  masing-masing

Antara para tetamu yang hadir

Para pemenang pertandingan berpuas hati dengan trofi dan sijil penyertaan masing-masing
Kegembiraan terbayang di wajah pemenang
Johan 'Spelling Competition' KMY 2011 dengan guru pembimbingnya,Puan Zuraina

Cenderahati disampaikan oleh Puan Guru Besar SKHHD kepada  Tuan Hj Mohd Salim

Piala kemenangan dan sijil penyertaan

Tahniah kepada mereka yang telah berjaya.Berusahalah lagi dengan lebih bersungguh-sungguh untuk pertandingan seterusnya di peringkat Negeri Kedah nanti







No comments:

Post a Comment